Jump to content
Sign in to follow this  
byesiler

Turk.net başlamayan abonelik iptali ve borç

Recommended Posts

byesiler    456
byesiler

Tarihleri hatırlamıyoruz.

 

Turk.net'e fiber başvurusu yaptık. Belgeleri falan yolladık, kabul oldu. Telekom ekipleri gelip eve modemi bıraktılar. İç tesisat ise bize kalmıştı onuda hallettik. Neyse bunların açılmasını bekledik. Bekliyoruz yok. Bayağı bir zaman geçti. Aradık. Biz iptal edeceğiz dedik. Sonra aradılar iptal etmeyin biz bağlayacağız. Modem ile adam yollayan firma bu seferde sizin altyapıya  fiber veremeyiz ama ADSL olur dediler. Gittik birde modem aldık. Hatta o modem bile forumda satışta.  Yine bekledik. Bayağı bir zaman geçti. Ha bu arada telefondan neti kullandığı için gelen extra cep faturalarını yazmıyorum bile.

 

Bunda sonra tam anlamı ile çıldırttılar. Efendim sizde telekom fiber olduğu için ne fiber nede ADSL hizmet sağlayamıyoruz dediler. Hattınızı iptal edeceğiz, belge yollayın. Yolladık belgeyi yine olmadı. Bir daha yollayın dediler bu sefer tamam kabul gördü. Sonra borç çıktı, aradık bunları efendim onu dikkate almayın. Hata bizde borcunuz yok dediller.

 

Geçenlerde yine borcunuz var diye sms gelmiş. Kardeşim dikkate almadı. En son avukat aramış ve 65 TL borcunuzu var demiş. Bizlik bir durum yok, firma ile görüşün demiş. Kardeşim uğraşmak istememiş 65 TL'yi ödemiş.

 

Ben bu parayı alacağım. Nasıl bir yol izlemeyelim.

Edited by byesiler

Share this post


Link to post
Share on other sites
mnth    239
mnth

Önce btk dediğim gibi oradan gelecek cevaba göre hareket edersiniz

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
byesiler    456
byesiler

Borç kardeşimin ama şikayeti ben yapsam olur mu ?

Edited by byesiler

Share this post


Link to post
Share on other sites
mnth    239
mnth

Kardeşiniz başvursun zaten 10 dklık iş

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
bonafide    134
bonafide

BTK iletişim sektöründeki düzenleyici kurumdur. Tüketici ile hizmet verenler arasındaki uyuşmazlıklar ile ilgilenmez. Bu uyuşmazlıklarla ilgili hakemlik yapmaz. BTK şikayeti değerlendirirken eğer kendi koyduğu mevzuatın ihlali söz konusu ise söz konusu hizmet sağlayıcıyı bilgilendirir ve bunun giderilmesini ister. Duruma göre yaptırım uygular. Ancak sizin olayınızdaki gibi muğlak, çekişmeli bir konu ise şikayetinizi olduğu gibi Türknet e iletecektir. Bu durumda Türknet e şikayette bulunmanız ile BTK ya şikayette bulunmanız arasında bir fark yok.

 

Anladığım kadarıyla tarafınıza borçtan dolayı icra takibi başlatılmış. Ve bu takibe itiraz edilmediği için kesinleşmiş. Ya da itiraz süresi içerisinde borcu ödediniz. Eğer itiraz süresi içerisinde itiraz etseydiniz karşı tarafın duruma göre itirazın kaldırılması veya iptali yoluna gitmesi gerekecekti. Bu süreçte hakkınızı aramanız ve söz konusu parayı ödemekten çekinmeniz daha kolay olurdu.

 

Bu durumda istirdat ( haksız ödemenin geri alınması ) talebinde bulunmalısınız. Bunun için Tüketici Mahkemelerine başvurmalısınız. Ancak uyuşmazlığın miktarı parasal sınırın altında olduğu için ilk önce tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekmektedir.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...